هیچ وقت فکر نمی کردم که چیزی تو این دنیا پیدا بشه که جویدنش از جویدن آدامس خرسی هم بیشتر کیف بده… تا اینکه خرخره ی تو نظرم رو جلب کرد. 

مـــامـــان … تموم شد ، بیا منو بشور!!!
(دانشجویان پس از اتمام امتحانات) 

یکی از تفریحات بچگیمون این بود که وقتی زنگ مدرسه رو میزدن هرچی صدا بلد بودیم و تو ذهنمون بود درمیاوردیم یَک حالی میداد ! حس میکردیم تو جنگلیم همراه با دوستای میمونمون… 

چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست میکنی خودش بچرخه و بگه : اینجام … اینجام … اینجام نپخته…
این دانشمندا چیکار میکنن پس ؟ الکی دارن فقط حقوق میگرن … 

(( ادامه در ادامه مطلب))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:جوک خیلی باحال,جوک,وباحال,اس ام اس باحال, اس ام اس, | 18:17 | نویسنده : خروسباشی |

روان شناسی اینترنت

به گزارش گرداب، در یادداشت های پیشین به برخی زیر شاخه های مبحث روان شناسی اینترنت اشاره ای گذرا داشتیم، گفتیم که روان شناسی اینترنت، به فرایندهای ارتباطی، رفتار و حالت‌های روانی افراد در هنگام استفاده از اینترنت می‌پردازد.

همچنین ارزیابی ویژگی‌های رفتاری و روانی، یکی از عوامل تأثیرگذار در پیدایش روان‌شناسی اینترنت بوده است.

سپس به شرح برخی نظریات در این حوزه پرداخته شد؛ نظریات دریفوس، کرات، ریوا، گوردون گراهام و... از جمله نظریاتی بودند که به طور اجمال مورد بررسی قرار گرفتند.

در این مقال به بررسی آخرین مبحث مورد نظر در حیطه روان شناسی اینترنت یعنی هرزه نگاری و بی بند و باری های اخلاقی می پردازیم.

(( ادامه در ادامه مطلب ))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:روان شناسی اینترنت,اینترنت,روان شناسی, | 18:9 | نویسنده : خروسباشی |

آمارکاربران ایرانی فیسبوک

آمارکاربران ایرانی فیسبوک
موسسه تحقیقاتی "پیو" (Pew) با انتشار آماری، از کاهش گرایش کاربران اینترنت به فیسبوک و افزایش بسته شدن حساب‌های کاربری در این شبکه اجتماعی به دلایل مختلف خبر داده است.

دو سوم بزرگسالان آمریکایی که کاربر اینترنت هستند (حدود ٪67) کاربر فیسبوک نیز هستند. از این روی، سایت فیسبوک شبکه اجتماعی غالب در این کشور به شمار می‌رود. یافته‌های تازه از پروژه اینترنت و زندگی آمریکاییِ مرکز پژوهشی "پیو” حاکی از آن است که جمعیت کاربران فیسبوک دستخوش نوسانات قابل توجهی شده است:
• ٪61 از کاربران کنونی فیسبوک ادعا می‌کنند که هر از گاهی در گذشته به مدت چند هفته یا بیشتر به خواست خود از فیسبوک کناره‌گیری کرده‌اند.

• ٪20 از بزرگسالان آنلاین که در حال حاضر از فیسبوک استفاده نمی‌کنند می‌گویند که زمانی از این سایت استفاده می‌کردند، اما دیگر استفاده نمی‌کنند.

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:آمارکاربران ایرانی فیسبوک,فیسبوک,facebook,, | 11:55 | نویسنده : خروسباشی |

هم می‌توان محجبه بود،هم خواننده! +عکس

این نوع برخورد با دین یکی از انگلیسی ترین شیوه های برخورد با اعتقادات سایر ملل تلقی می شود که با حفظ پوسته و سطح دین نظیر حجاب مشکلی ندارد اما به شدت پیگیر به تغییر تمامی لایه زیرین دین است.


به گزارش مصاف به نقل از موعود به نقل از تابناک، همان گونه که پیش بینی می شد و مخاطبان نیز به این بازی پی برده بودند، یکی از برنامه های محوری «من و تو» بدون در نظر گرفتن شعور مخاطب، با یک چینش حساب شده، یک دختر محجبه را در مسابقه خوانندگی اش راه داد و برنده یک دوره از این مسابقه کرد تا این پیغام را پیش روی مخاطب ایرانی قرار دهد که در رویکردی پاردوکسیکال می توان هر عملی که در اسلام حرام است را انجام داد و خود را متعهد به عمل به احکام اسلام نیز جلوه داد!

«آکادمی گوگوش» یکی از برنامه های محوری است که برای این شبکه بیننده جذب کرده و بسیاری از مخاطبان این شبکه ماهواره ای فارسی زبان تصور می کنند این برنامه برای شناسایی استعدادهای خوانندگی و معرفی آنها به افکارعمومی و در واقع یک سکوی پرش برای مستعدها در حوزه موسیقی پاپ محسوب می شود اما با گذشت چند دوره از برگزاری این برنامه و مشخص شدن فرجام خوانندگان این برنامه، همه چیز رنگ باخت.

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:هم می‌توان محجبه بود،هم خواننده! +عکس,محجبه,خواننده!,manoto, | 15:25 | نویسنده : خروسباشی |

اعتقاد یهودیان و مسیحیان درباره به رجعت چگونه است

«رجعت» از عقاید عمومی و قدیمی است که در ملل مختلف جهان، میان همه اقوام و مذاهب شرق و غرب قبل از اسلام - چه در ادیان آسمانی و چه در ادیان دیگر- وجود داشته و کم و بیش هنوز وجود دارد، اگر چه در پاره‌ای از مذاهب، تأکید بیشتری روی آن شده است، ناگفته نماند که عقیده به رجعت، در هر دینی به نوع خاص خود مطرح شده است، چنانچه در فرهنگ عقیدتی و سیاسی جهان مشاهده می‌شود که هر ایده و اندیشه‌ای برای بسط و ترویج افکار و عقاید خود همت می‌گمارد.

به همین منظور در سلسله مباحثی با تکیه بر کتاب «رجعت در عصر ظهور» تألیف محمدعظیم محسنی دایکندی به طور اجمال به مقوله رجعت و بازتاب آن میان اقوام و ملل مختلف اشاره می‌کنیم:

(( ادامه در اامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:اعتقاد یهودیان و مسیحیان درباره به رجعت چگونه است,اعتقاد یهودیان,رجعت , | 19:59 | نویسنده : خروسباشی |
 
اس ام اس های خنده دار روز (256)

 

دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم

بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم :|

.

.

.

یارو میره دکتر دستشو محکم تکون میده

میگه آقای دکتر من اینجوری میکنم درد میگیره ، دکتره میگه نکن !

.

.

.

 
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:اس ام اس های خنده دار روز,اس ام اس,خنده دار, | 19:3 | نویسنده : خروسباشی |

 

بخونید و به خودتون امیدوار باشید که شما درمقابل انگلیسیها یه پا بیل گیتس هستید
مطالبی که می خونید مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده 
در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت در انگلستان هست 


مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید؟ 
مشتری : یک کامپیوتر سفید... 

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

تاثیرات باربی؛ از بلوغ زودرس تا سوءتغذیه 

باربی از شخصیت یک زن ولگرد خیابانی آلمانی به نام لی لی گرفته شده که پس از جنگ به عنوان زنی محبوب خودفروشی می کرده است.

عروسک ها اسباب بازی هایی هستند در هیات انسانی و به طور عمده به شکل یک دختر طراحی و ساخته می شوند.

عروسک ها به دلیل شکل انسانی خود توانایی ایجاد ارتباط و تاثیرگذاری فراوانی بر روی ذهن دختربچه ها دارند. باید توجه داشت که عروسک هرگز قادر نیست احساساتی را که در دختران برمی انگیزاند در پسران نیز تحریک نماید و این نه به توانایی عروسک که به سرشت و روحیات متفاوت پسران و دختران بازمی گردد.

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

ارزیابی ساخت بازی های چند نفره در نمایشگاه گیم تهران

کارگاه تخصصی طراحی بازی و ساخت بازی های چند نفره تحت شبکه با عنوان « با هم بازی کنیم» توسط امیر حسین فصیحی آموزش داده شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در این کارگاه که با حضور علاقه مندان و فعالان ساخت بازی های چند نفره تحت شبکه تشکیل شد، روش های تجربه کردن بازی به همراه دوستان و سایر بازیکنان تحت عنوان یکی از مهم ترین بخش های صنعت مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست نیاز های معماری قسمت شبکه در بازی های رایانه ای، چالش های آن و انواع راه حل های رایج برای طراحی قسمت شبکه در این خصوص معرفی شد.
همچنین نیاز های متفاوت پیاده سازی بازی تحت شبکه برای ژانر های مختلف بازی مانند استراتژیک، نقش محور و اکشن اول شخص توصیف شد.
فیزیک و شبکه، هوش مصنوعی و شبکه، کتابخانه های شبکه و نگاهی به امکانات موتورهای بازی سازی رایج از نظر شبکه و روش های بهینه سازی قسمت شبکه موتور بازی از دیگر نکات به کار برده شده در این کارگاه بررسی شد.
30 کارگاه آموزشی در روزهای سومین نمایشگاه گیم تهران برگزار خواهد شد.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تا 26 مرداد ماه در مصلای تهران برپا است.

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:ارزیابی ساخت بازی های چند نفره در نمایشگاه گیم تهران,نمایشگاه گیم تهران,ازی های چند نفره, | 20:11 | نویسنده : خروسباشی |

یک بازی موبایل ایرانی در نمایشگاه گیم تهران کالبد شکافی شد

بازی سوپر غول های گرسنه در کارگاه آموزشی طراحی بازی های رایانه ای نقد و بررسی شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در این کارگاه «آیدین ذوالقدر» تجربیات 9 ماه ساخت بازی موبایل سوپر غول های گرسنه را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و درباره این بازی موفق توضیحاتی را ارائه کرد.
وی همچنین تجربیات خود را در دو دیدگاه فنی و طراحی در بازی های رایانه ای یاد شده برای علاقه مندان بازگو کرد.
در این نشست علاوه بر روند کلی ساخت بازی با با تفاوت های تولید بازی موبایل با تولید بازی برای کامپیوتر های شخصی آموزش داده شد.
30 کارگاه آموزشی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

malikashtar.ghasam.ir

 

 

هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نباش که اون چقدر احمق بوده

به این فکر کن که اون چقدر به تو اعتماد داشته . . .

.

.

.

گر به دولت برسی مست نگردی مردی

گر به ذلت برسی پست نگردی مردی

اهل عالم همه بازیچه دست هوسند

گر تو بازیچه این دست نگردی مردی . . .

.

.

.

عشق برای زن سرمایه ای است که تا صد در صد منفعت ندهد

آن را به کسی نمی سپارد . . .

(شکسپیر)

.

پیــــــامک های جدیدتر در ادامه مطلب

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:اس ام اس فلسفی s1, | 8:57 | نویسنده : خروسباشی |

امروز در جریان دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، با سازندگان یک بازی آرکید جذاب به اسم زیگول دیدار داشتیم و مراحل اولیه بازی را انجام دادیم. زیگول یا بطور کامل زیگول: بچه عقاب گم شده، عنوان این بازیست که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده. عنوانی که حدوداً 4 تا 5 ماه ساختش به طول انجامیده و از انجین Unity هم برای این کار استفاده کرده.

این بازی داستان جالب و سر راستی هم دارد (به نقل از تبیان گیم): "زیگول بچه عقابی است که توسط لاشخور حسود از محل زندگی اش (قله کوه) به پایین کوه پرت شده است. او باید در صعودی دوباره به ارتفاعات کوه دماوند که محل زندگی وی است، از موانع بسیار طی چند مرحله جذاب عبور کند تا به آشیانه خود برسد."

گیم پلی بازی پیچیده نیست و در سبک خودش با بکار بردن المان های مناسب، به خوبی طراحی شده است. کنترل یک بچه عقاب را با انگشت و بصورت لمسی به عهده دارید که در مسیرش با انواع و اقسام موانع مواجه می شود. از جمله طبیعت، مثل درختان و شاخ و برگ هایشان، پرندگان دیگر که با حرکت رو به جلو ترسیده و جابجا می شوند، گدازه های آتش و موانعی دیگر که در مجموع هشت مرحله بازی سر راه این شخصیت کارتونی قرار می گیرند.

زیگول توسط استودیوی بازیسازی توسعه مجازی کادوس ساخته شده و هم اکنون از طریق سایت ناشرش (تبیان) قابل دریافت است.

تصاویری از گیم پلی این بازی که بر روی تبلت ها و موبایل های اندروید قابل بازیست:

 
malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:زیگول: بچه عقاب گم شده,زیگول,بچه عقاب گم شده, | 21:53 | نویسنده : خروسباشی |

کاریکاتورهای یک انگلیسی  

كاريكاتير انجليزي مناصر للمسلمين 2012 ,كاريكاتير انجليزي مناصر للمسلمين Images 2012 ,كاريكاتير انجليزي مناصر للمسلمين 1433 ,كاريكاتير انجليزي مناصر للمسلمين

ترجمه :متهم است .. زنده یامرده, احتیاط کنیدبسیارخطرناک است

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:کاریکاتورهای انگلیسی,کاریکاتور,انگلیسی,مسلمان,اسلام, | 14:26 | نویسنده : خروسباشی |

رد پای جنگ نرم در سیمای خرافات

در اخبار از دستگیری رمالان صحبت می‌شود و کارشناسان رسانه‌ای پیرامون بی‌مبنا بودن مسأله خرافات صحبت می‌کنند ولی در مدت زمانی بعد به آسانی این سخنان نقض و سریالی با عنوان «خانه شماره 13» ساخته می‌شود و به صورت ضمنی به یکی نحوست خرافی پرداخته می‌شود

 

 امروزه یکی از بحران‌ها و نکات ژرف و قابل تامل در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، مسأله جنگ نرم و یا به عبارتی تهدید نرم است. جنگ نرم، یک اقدام پیچیده و پنهان متشکل از عملیات‌های فرهنگی، اطلاعاتی و سیاسی توسط قدرت‌های بزرگ برای ایجاد تغییرات دلخواه و مطلوب در کشور‌های هدف است. در جنگ نرم قرار است بر انتخاب‌ها، فرایند تصمیم‌گیری و الگوهای رفتاری فرد تاثیر گذاشته و در نهایت هویت فرهنگی سلب شود و البته این مسأله، آغازی برای فروپاشی سیاسی و امنیتی به صورت غیر مستقیم و به تدریج محسوب می‌شود.

((ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب: رد پای جنگ نرم در سیمای خرافات, | 17:49 | نویسنده : خروسباشی |

4 مرحله تاثیر سایت‌های مستهجن بر سلامت روانی

 سایت‌های مستهجن وجود دارند. چه به ما بربخورد و چه برنخورد این سایت‌ها به زبان فارسی هم وجود دارند و آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد که مشتری هم دارند. با پاک کردن صورت مسئله چیزی عوض نمی‌شود. همشهری مثبت در پرونده‌ای به بررسی سایتهای مستهجن، اعتیاد به آنها و راه‌های مقابله با این آسیب روانی می‌پردازد این نشریه در بخشی از مطلب خود با عنوان "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" آورده است.

هرزه‌نگاری اینترنتی مقدمه یک بیماری فراگیر روان‌شناختی به نام اعتیاد جنسی است. چندین محقق روان‌شناس ابعاد مختلف این مشکل را بررسی کرده‌ و مراحل مختلف هرزه‌نگاری را شرح داده‌اند. در این گزارش می‌خواهیم این مراحل پیش رونده را شرح دهیم تا هم شما از عوارض آن آگاه شوید و انگیزه بیشتری برای پیشگیری داشته باشید و هم با راه‌های درمان آن آشنا شوید.
(( ادامه در ادامه مطلب))

 
 
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:4 مرحله تاثیر سایت‌های مستهجن بر سلامت روانی ,, | 13:32 | نویسنده : خروسباشی |

چگونه مستعمره گوگل مي شويم؟

 

استعمار اطلاعاتي. فرايندي پيچيده است كه آژانس امنيت ملي آمريكا به منظور ايجاد«بانک واحد اطلاعات جامع جهانی» ازطريق سرويس هاي متنوع گوگل آن را دنبال مي كند.

  به گزارش خبرنگار مشرق؛ مهدی صرامی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد در مصاحبه اي به تشريح سياستهاي استعماري آمريكا در مديريت ذهن جهاني از طريق گوگل و شبكه هاي اجتماعي مجازي پرداخت كه به شرح زير است: 

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:چگونه مستعمره گوگل مي شويم؟ ,گوگل ,, | 15:52 | نویسنده : خروسباشی |

گوگل پلاس جدیدترین فناوری جاسوسی است

این روزها حوزه جنگ و دفاع از انقلاب اسلامی و کشور به عرصه های مجازی کشیده شده و از همین رو بارها مشاهده شده است که سردمداران دولت استعمار خبر از وجود بسته یا چمدان های اینترنت در فضای سایبر برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران می دهند.

اگر شما یکی از کاربران پای کار اینترنت باشید شاهد آن هستید که گوگل سرویس جدیدی را به عنوان گوگل پلاس وارد شبکه مجازی کرده است، با این بهانه مصاحبه کوتاهی را با روح اله مومن نسب، مدیر واحد اینترنت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب داده ایم تا بیشتر از تحولات اخیر در فضای مجازی خصوصا با حضور گوگل پلاس در این عرصه مطلع شویم.

http://baghiatollah2.persiangig.com/image/google-plus-one-png-icons-psd-icon.jpg

 ((( ادامه در ادامه مطلب)))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:گوگل پلاس جدیدترین فناوری جاسوسی است,گوگل پلاس,فناوری جاسوسی, | 15:37 | نویسنده : خروسباشی |

تقاضای فیس‌ بوک از ایران 

 مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به ثبت دامنه facebook.ir توسط یک شخص ایرانی در ۴ سال گذشته، اعلام کرد: هنوز مسئولان شبکه اجتماعی فیس بوک متقاضی دریافت این دامنه هستند

علیرضا صالح، با بیان اینکه طبق مقررات ثبت دامنهir برای عموم امکانپذیراست، اظهار داشت: اگر دامنه ثبت شده مغایر با قوانین و مقررات دولت ایران و مذهب نباشد، هر کسی می تواند این دامنه را ثبت کند.وی گفت:شرکت facebook.com به عنوان کسی که دارنده این برند است از فردی که facebook.ir را ثبت کرده شکایت کرده ومدعی شده این فرد با ثبت این دامنه از نام فیس بوک سوء استفاده می کند و این در حالیست که سازمان مالکیت معنوی (WIPO) در این خصوص رای به نفع فیس بوک داده و اعلام کرده که این فرد ایرانی باید دامنه را به فیس بوک برگرداند.

((( ادامه در ادامه مطلب )))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:تقاضای فیس‌ بوک از ایران ,فیس‌ بوک, | 21:27 | نویسنده : خروسباشی |

مجازی بودن فضای سایبری گولمان نزند

 محیط سایبری یا اینترنتی در کشورمان,فضای مجازی نیز نامیده شده است. اتلاق واژه مجازی به این محیط به این دلیل است که از مرزهای فیزیکی و جغرافیائی دست و پاگیردر این محیط خبری نیست و کاربران می توانند فارغ از تشریفات و هزینه های مرسوم در دنیای فیزیکی, به هر گوشه عالم سفر کرده و از جدید ترین یافته ها و تحولات آگاه گردند

واضح است که بکاربردن واژه مجازی مطلقا به معنی بی حد و حصر بودن ارتباطات موجود در این فضا نبوده و محیط مجازی نیز همانند فضای فیزیکی, تابع هنجارهای موجود در کشورها خواهد بود

((( ادامه در ادامه مطلب)))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:مجازی بودن فضای سایبری گولمان نزند,فضای سایبری,مجازی, | 21:21 | نویسنده : خروسباشی |

فضای مجازی چه بر سر زندگی انسان می آورد؟ 

جهان مجازی فضای نو و جدیدی برای شکل دهی به یک زندگی دوم (Second Life) مجازی را در اختیار بشر قرار داده است. یک فرد می تواند در زندگی دوم مجازی با چهره ی مطلوب و دلخواه خود حضور پیدا کرده و با دیگران به تعامل بپردازد و در واقع مبتنی بر رؤیاهای خویش زندگی کند، اما هیچ یک از مؤلفه های این زندگی واقعیت ندارند.

 افراد در حالی از ساعات حضور خود در جهان واقعی کاسته و به زندگی مجازی(Virtual Life) می پردازند که این فضا هیچ گاه رنگ و بوی واقعیت و تجسم مادی را به خود نخواهد گرفت.

بسیاری از کسانی که وارد زندگی دوم(Second Life) می شوند مجازی، غیرواقعی و تصوری بودن فضایی که وارد آن شده اند را فراموش کرده و خیال می کنند زندگی مجازی نیز همانند زندگی در جهان واقعی، واقعیت دارد، همچون فردی که موهومات حاصل از مواد توهم زا را واقعی می پندارد.

بحران زندگی دوم از اینجا آغاز می شود، از اینکه این زندگی به موازات زندگی واقعی، اهمیت پیدا می کند.
 

 


(((( ادمه در ادامه مطلب )))))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:فضای مجازی چه بر سر زندگی انسان می آورد؟ ,فضای مجازی, | 20:51 | نویسنده : خروسباشی |

بازی رایانه‌ای “نبرد آلواتان”

 

files_news_alvatan[a7bcb348db9d8d3a7602d7a62c72bbc6]

 

بازی رایانه‌ای “نبرد آلواتان” که از مضمون حماسی برخوردار بوده با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و موسسه تبیان در هفته دفاع مقدس توزیع شد.   

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:بازی رایانه‌ای “نبرد آلواتان”,نبرد آلواتان,بازی رایانه‌ای, | 18:49 | نویسنده : خروسباشی |

تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی

ستدیوی بازی سازی راسپینا بعد از مدتها بی خبری بالاخره ویدئوی جدیدی از بازی ارتش فرازمینی را منتشر کرد . در این ویدئو جوخه کامل سربازان قابل مشاهده می باشد. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با نمایش خیره کننده ویدئوی از بازی معرفی شد و در همان روز ها به عنوان خبر داغ نمایشگاه مطرح شد......

Eurogamer

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی,بازی ایرانی ارتش فرازمینی,رتش فرازمینی,, | 14:46 | نویسنده : خروسباشی |

نقد و بررسی بازی مبارزه در خلیج عدن

  • ناشر: آمیتیس بازی رایان
  • سازنده: آمیتیس بازی رایان
  • سبک: First-Person Shooter
  • پلتفورم ها: PC
  • تاریخ انتشار: 21 خرداد 1391


شاید سری بازی های Call of Duty اولین شوتر نظامی نبوده اند، اما بسیاری سعی می کنند استانداردهای این سری را در بازی هایشان رعایت کنند و اینگونه عنوانی بسازند که اکثر گیمرها از آن استقبال کنند. اینبار هم با عنوانی طرفیم که به وضوح این سری و خصوصاً سبک Modern Warfare را مورد استفاده قرار داده است. اما وجه تمایز این بازی ایرانی بودن آن است. 

مبارزه در خلیج عدن توسط استدیو آمیتیس بازی رایان ساخته شده و ارتش نیز حامی مالی و معنوی این بازی می باشد. از آنجایی که این بازی در کشور خودمان تولید شده، بهتر است جدای از مسائل روتینی که در نقدها بررسی می شود، چند مسئله حاشیه ای دیگر نیز مورد نقد قرار گیرند. 

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:نقد و بررسی بازی مبارزه در خلیج عدن,نقد و بررسی بازی, مبارزه در خلیج عدن,بازی مبارزه در خلیج عدن,, | 16:27 | نویسنده : خروسباشی |

بازی شبگرد: طلوع تاریکی

 درباره بازی

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی میبرند، مردی از جنس شب، از درون سایه ها علیه آنها برمیخیزد. او شبگرد ، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می شود.

<<<< دامه در ادامه مطلب>>>>

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:بازی شبگرد: طلوع تاریکی,بازی ایرانی,بازی شبگرد,طلوع تاریکی,شبگرد: طلوع تاریکی, | 16:3 | نویسنده : خروسباشی |

نقد و بررسی بازی سیاووش


  • ناشر: استودیوی بازی سازی سورنا
  • سازنده: استودیوی بازی سازی سورنا
  • سبک: Action Role-Playing
  • پلتفورم ها: PC
  • تاریخ انتشار: 15 شهریور 1391

بازی سیاووش با تبلیغات بسیار ناچیز در نمایشگاه رسانه های دیجیتال امسال حضور پیدا کرد و در روزهای پایانی نمایشگاه به صورتی محدود به فروش رسید. این بازی در اختتامیه نمایشگاه برای کسب بسیاری از جوایز کاندید شد و در نهایت توانست لقب بهترین بازی سال (البته در کنار بازی "گرشاسپ: راز اژدها" که این سوال را به وجود آورد که واقعاً کلمه بهترین برای مسئولین نمایشگاه چه معنایی دارد؟!) و بهترین بازی از لحاظ فنی را کسب کند. هم اکنون بازی به طور رسمی و در سطح کشور به طور عمده منتشر شده است. حال باید ببینم که آیا این عنوان ارزش جوایر کسب کرده را داشته است یا خیر؟!

در ادامه، قبل از نقد و بررسی بازی به جزئیات و حواشی بازی که نقشی در ارزیابی فنی آن ندارد می پردازیم.

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:نقد و بررسی بازی سیاووش,نقد و بررسی, بازی سیاووش,سیاووش, | 12:37 | نویسنده : خروسباشی |

نقد و بررسی بازی گرشاسپ: راز اژدها

  • ناشر: لوح زرین نیکان (ایران) | Dead Mage (خارج از ایران)
  • سازنده: فن افزار شریف
  • سبک: Action Adventure
  • پلتفورم ها: PC
  • تاریخ انتشار: 14 مرداد 1391 (ایران)، September 24, 2012 (خارج از ایران)

بازی سوشیانت که بعدها به نام گرشاسپ تغییر نام پیدا کرد را می توان پر سر و صدا ترین بازی داخلی دانست که نسخه اول آن با عنوان "گرز ثریت" توانست هم فروش خوبی داشته باشد و هم منتقدین را به ادامه صنعت بازی در ایران تا حدودی امیدوار کند. نسخه قبل پس از چندی با زبان انگلیسی در شبکه استیم (Steam) به فروش رفت و توانست میانگین امتیاز 53 را از منتقدین خارجی کسب کند که نسبتاً خوب بود. در اواسط تابستان امسال بسته الحاقی راز اژدها منتشر شد که البته به دلیل فاصله زیاد عرضه با نسخه اصلی، دیگر نمی توان آن را بسته الحاقی دانست و باید به چشم یک بازی مستقل به آن نگاه کرد، مخصوصاً اینکه خود سازنده ها این بسته را به طور مستقل منتشر کردند، یعنی نیازی به نسخه قبل ندارد. حال نسخه انگلیسی این بازی هم در شبکه استیم منتشر شده، البته با نام معبد اژدها، به همین مناسبت نقد و بررسی بر این عنوان که توانست در نمایشگاه بازی های رایانه ای لقب بهترین بازی سال (در کنار بازی سیاووش) را کسب کند، خواهیم داشت.

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:نقد و بررسی بازی گرشاسپ: راز اژدها,بازی گرشاسپ,نقد و بررسی,گرشاسپ,, | 12:5 | نویسنده : خروسباشی |

2 بازی رایانه‌ای ایرانی به نمایشگاه 2013 E3 راه یافت


بازی‌های رایانه‌ای "ارتش‌های فرا زمینی" و "شبگرد: طلوع تاریکی" به همراه 8 بازی رایانه‌ای خارجی دیگر به نمایشگاه E3  2013  آمریکا راه یافت.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، کمپین Indies crash E3 2013 اعلام کرد بازی ارتشهای فرازمینی از شرکت راسپینا و بازی شبگرد از شرکت پردیس رایانه به ترتیب در رتبه های 4 و 7 نظرسنجی قرار گرفتند و شانس حضور در این نمایشگاه معتبر در بخش بازی‌های ایندی را کسب کردند.
این کمپین متشکل گروهی از تولیدکنندگان بازیهای ایندی بوده که هدف آنها کمک به E3 برای توجه بیشتر به شرکتها و تولیدکنندگان جهانی بازیهای ایندی در این نمایشگاه  است تا شانس حضور در نمایشگاه  E3را برای 10 شرکت دیگر نیز فراهم آورند، به این ترتیب که شرکتها در این پایگاه اینترنتی مربوطه ثبت نام کرده و بر اساس آراء کسب شده توسط مخاطبین و طرفداران هر بازی که در این سایت ثبت می شود، 10 شرکت اول انتخاب و برای حضور در نمایشگاه، به آنان امکاناتی جهت معرفی بازی خود و شانس تعامل با توزیع کنندگان و سرمایه گذاران این صنعت اختصاص می یابد.   

(((  ادامه در ادامه مطلب )))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:2 بازی رایانه‌ای ایرانی به نمایشگاه 2013 E3 راه یافت,نمایشگاه 2013 E3,2013 E3,بازی رایانه‌ای ایرانی, | 15:59 | نویسنده : خروسباشی |


نکات امنیتی برای استفاده امن از اینترنت بانک

 

 نکاتی مهم امنیتی اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از وقوع جرم در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک به شرح ذیل می باشند:

 

 1- هنگام دریافت پاکت رمز کارت بانک خود از شعبه به سلامت و پاره نبودن پاکت دقت کنید.


2- به محض وصول رمز کارت صادره، به دستگاه خودپرداز شعبه مراجعه و رمز خود را تغییر دهید.

3- به محض دریافت کارت‌ بانک، نسبت به یادداشت  شماره 16 رقمی آن اقدام کنثید . به خاطر داشته باشید برای  بستن حساب هنگام سرقت یا مفقود شدن کارت به این شماره نیاز دارید.

4- شماره چهار رقمی که به عنوان رمز استفاده می‌کنید، به سادگی برای دیگران قابل حدس زدن نباشد. برای مثال از سال تولد، سال ازدواج یا شماره تلفن خود استفاده نکنید.

(((( ادامه در ادامه مطلب))))

 

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب: نکات امنیتی برای استفاده امن از اینترنت بانک, اینترنت بانک, بانک, اینترنت, نکات امنیتی, | 12:24 | نویسنده : خروسباشی |