سلام دوستان

چند روز پیش بود که روی نت به یه سایت بر خوردم گفتم برای شمام بزارم.

رسانه دیجیتال مالک

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:رسانه دیجیتال مالک, رسانه مالک,مالکtv, | 12:37 | نویسنده : خروسباشی |

فرمول های ریاضی را در تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

اگر دانش آموز یا دانشجو رشته ی ریاضی هستید، دریچه پیشنهاد می کند حتما این نرم افزار MathPro mathematics all levels را دانلود و بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. در این نرم افزار تمامی فرمول های درس ریاضی گنجانده شده است و گوشی شما می تواند مانند یک معلم ریاضی در حل تمارین و آموزش ریاضی عمل کند. در این برنامه فرمول های محاسباتی ماتریس، لگاریتم و حل معادله، توابع مثلثاتی، ترکیبات، چند جمله ای ها و ... وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، رابط کاربری آموزشی و زیبا، محیط سه بعدی و ... اشاره کرد. اگر در حل مسائل ریاضی مشکل دارید می توانید با مراجعه به این منبع معتبر مشکلات خود را بر طرف سازید.

 (( ادامه و دانلود در ادامه مطلب))
 
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

تصاویر خلاقانه خلق کنید + دانلود نرم افزار

 با نصب نرم افزار (Color Splash FX (Full بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید، تصاویر خلاقانه و هنری ایجاد کنید. تصاویر هنری با تغییرات در رنگ و قراردادن افکت برروی عکس ها به وجود می آیند. شما می توانید قسمت های مورد نظر از تصاویر را سیاه و سفید کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت زوم بالا در تصاویر، پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی، امکان قراردادن تصاویر به عنوان تصویر زمینه، وجود 37 افکت مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن شما قادر خواهید بود، شاهکارهای هنری خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

(( دانلود در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

5 نکته مهم برای استفاده از تبلت‌های اندرویدی

تبلت‌های اندرویدی به خاطر قیمت پایین و اپن سورس بودنشان طرفداران زیادی دارند و برای استفاده هر جه بهتر از قابلیت‌های این تبلت‌ها نکاتی هر چند ابتدایی وجود دارد که اغلب کاربران از آن بی خبرند و در این بخش قصد داریم شما را با این گام‌ها آشنا نماییم.



malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:5 نکته مهم برای استفاده از تبلت‌های اندرویدی,تبلت‌های اندرویدی,تبلت‌,اندروید,, | 11:46 | نویسنده : خروسباشی |

از تغییرات فوق العاده جالب جی میل آگاه شوید

امروز، سرویس قدرتمند جی‌میل، شاهد تغییراتی بود. در نتیجه این تغییرات، عکس‌های موجود در ایمیل‌ها به طور خودکار نمایش داده خواهند شد و کاربران نیازی به کلیک بر روی گزینه “Display Images” نخواهند داشت.

به گزارش سرویس علمی جام به نقل از فارنت، از سوی دیگر گوگل مدعی است با ایجاد این تغییرات به افزایش امنیت و دقت سرویس ایمیل خود کمک کرده است. اما با بررسی دقیق‌تر به نظر می‌رسد موضوع تا حدودی متفاوت از نظر گوگل باشد. ایجاد این تغییرات باعث خواهد شد شرکت‌ها یا افراد بتوانند زمان بازشدن ایمیل توسط شما را به طور دقیق متوجه شوند.

در واقع بارگذاری عکس‌های موجود در ایمیل‌ها نیاز به فراخوانی آن‌ها از سرور‌های ارسالی دارد. البته شخص فرستنده باید از این موضوع آگاه باشد و بتواند چنین تصویری را در ایمیل شما قرار دهد اما با استفاده از این روش‌، شرکت‌ها می‌توانند ایمیل‌های تبلیغاتی خود را برای شما ارسال و متوجه زمان بازشدن ایمیل توسط شما شوند. نکته دیگر اینکه برای استفاده از این روش‌، شخص دریافت کننده باید از طریق وب به بازکردن و مشاهده ایمیل‌ها بپردازد. با قراردادن آدرسی منحصر به فرد مانند http://example.com/flower-pic-for-user-427.jpg  فرستنده ایمیل می‌تواند از بازشدن ایمیل توسط شما اطمینان حاصل کند.

 

خبر خوب اینکه شما می‌توانید این قابلیت جدید را غیرفعال کنید اما اکثر کاربران حتی از ایجاد این تغییر در سرویس ایمیل خود آگاه نیستند. گوگل در قسمت پشتیبانی، در زمینه این قابلیت می‌گوید: ” در برخی موارد، شخص فرستنده می‌تواند از زمان بازشدن ایمیلش توسط گیرنده آگاه شود اما جی‌میل، هر پیامی را برای عاری بودن از محتوای مشکوک بررسی و در صورت مشکل دار بودن، مانع از نمایش خودکار تصویر شده و سوالی مبنی بر نیاز کاربر به بازشدن تصویر به وی نمایش داده خواهد شد.”

پیش از این سرویس دهنده‌های ایمیلی مانند مانند یاهو حتی آی‌پی آدرس کاربران را ضمیمه ایمیل‌ها می‌کردند اما جی‌میل چنین رویه‌ای را در پیش نگرفته بود. با این اوصاف به نظر می‌رسد این اقدام جدید گوگل، گامی به سوی عقب تلقی می‌شود. گامی که می‌تواند به کاهش امنیت سرویس جی‌میل گوگل، منجر شود.

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:از تغییرات فوق العاده جالب جی میل آگاه شوید,جی میل,تغییرات فوق العاده جالب جی میل, | 16:29 | نویسنده : خروسباشی |

Galaxy S5 با اسکنر چشمی؟!

80786461-4791052

 

بازار شایعات داغ است. هر کسی چیزی می گوید ولی این یکی از همه جذاب تر است. اسکن چشمی! چیزی که معمولا در فیلم ها و در سازمان های امنیتی و در جلوی درب ورودی مشاهده می شود. دستگاهی که چشم افراد را اسکن کرده و از روی الگوی عنبیه آنها که برای هر انسانی منحصر به فرد است می تواند هویت شان را تشخیص بدهد.

بعد از اینکه اپل توانست با قرار دادن اسکنر اثر انگشت و مکانیزم Touch ID هویت افراد را تشخیص دهد، شایدسامسونگ هم به فکر افتاده است تا واکنش فوق العاده قدرتمندی از خود نشان دهد. شایعاتی در فضای وب منتشر شده است که می گویند اسمارت فون بعدی این شرکت یعنی Galaxy S5 با قابلیت اسکن چشمی وارد بازار خواهد شد و از این طریق هویت صاحبش را تشخیص می دهد.

هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است و پیاده سازی این فناوری هم به این سادگی ها نخواهد بود ولی باید این را در نظر داشت که از شرکت های بزرگ تکنولوژی هیچ چیزی بعید نیست. اگر چنین سنسوری روی گلکسی اس ۵ قرار گیرد، سطح امنیتی آن بسیار بالاتر از آیفون ۵ اس شرکت اپل خواهد بود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما این طرح به واقعیت می پیوندد؟

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : شنبه 27 مهر 1392برچسب:Galaxy S5 با اسکنر چشمی؟!,Galaxy S5,سکنر چشمی, | 13:2 | نویسنده : خروسباشی |

 

 

 

 

 

فیس بوک! شبکه اجتماعی یا ابزار جاسوسی؟

facebook-privacy-10-settings-every-user-needs-to-know-f54ddfe57a

اکثر شما کم و بیش با  فیس بوک آشنایی  دارید. سایتی به  بنیان گذاری  مارک زاکربرگ  که در سال 2004 تاسیس شد و هدف آن به اشتراک گذاشتن تصاویر، فیلم و اطلاعات بین دوستان بود. این شبکه در حال حاضر بیش از یک میلیارد عضو دارد که بیش از 70 درصد آن در خارج از ایالات متحده هستند. موسس این شرکت در سال 2010 استعفا داد تا جوان‌ترین بازنشسته میلیاردر دنیا در سن 26 سالگی شود.

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:فیس بوک! شبکه اجتماعی یا ابزار جاسوسی؟,فیس بوک!,شبکه اجتماعی یا ابزار جاسوسی؟, | 19:2 | نویسنده : خروسباشی |

5 راه کاربردی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما!

pasword

اگر صاحب یک کسب‌ و کار و یا اینکه مدیر یک شرکت هستید، حتما دوست دارید تا در مسیر حرکت خود، همه چیز را در بهترین وجه خود ببینید، آن طور که دوست دارید، نه آن طور که هست!

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در سر راه شما و کارتان وجود دارد، بروز یک نقص امنیتی است، به طور مثال نشت اطلاعات محرمانه شما به بیرون  و یا  به سرقت رفتن آن‌ها. اگر این اتفاق برایتان بیفتد، چه خواهید کرد؟‌ خوب مشخص است که سوالات زیادی در ذهنتان شکل خواهد گرفت. پس بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای حفاظت از اطلاعات خود، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

5 راه ساده برای حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات محرمانه:

(( ادامه در اامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:5 راه کاربردی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما!,علم و فناوری,خروسباشی, | 17:35 | نویسنده : خروسباشی |

این لپ‌تاپ کوچک اندرویدی، معجزه می‌کند!

این لپ‌تاپ کوچک اندرویدی، معجزه می‌کند!

پس از درز کردن یک دفترچه راهنما برای یک تبلت مرموز اندرویدی از سوی لنوو، این کمپانی رسما تایید کرد که یک لپ‌تاپ 10 اینچی اندرویدی را با نام Lenovo IdeaPad A10، در دست ساخت دارد.

به نظر می‌رسد که این‌بار از یک لپ‌تاپ اندرویدی صحبت به میان آمده که قصد دارد بازار نوت‌بوک‌هارا مورد هجوم خود قرار دهد. از مدارکی که درز کرده، می‌توان گفت Lenovo IdeaPad A10 یک لپ‌تاپ 10.1 اینچی با صفحه نمایش HD است که می‌توانید آن‌را به صورت عمودی و افقی، قرار دهید. این لپ‌تاپ دارای یک صفحه کلید مجزا بوده و همچنین سه کلید اصلی برنامه‌ها، خانه و بازگشت به صورت نرم افزاری برروی IdeaPad A10، حکاکی شده‌اند.

اگرچه بعضا لنوو سعی داشته تا پروسه تولید این لپ‌تاپ اندرویدی را از بقیه مخفی نگه‌دارد اما مدارکی وجود دارند که دست این کمپانی را برملا ساخته و ایده‌های بکرش را به معرض نمایش، می‌گذارند. آقای کریس میل‌وارد، سخنگوی لنوو نیز به‌تازگی گفته : ” تولید این محصول متوقف نشده است. این محصول به زودی، به بازار عرضه خواهد شد.”

فعلا چیز بیش‌تری درباره این لپ‌تاپ فوق‌العاده اندرویدی نمی‌دانیم اما به محض با خبر شدن از قیمت و زمان عرضه این محصول، شما را در جریان خواهیم گذاشت!

به نظر شما آیا در بازار نوت بوک‌ها، جایی برای گوگل و سیستم عامل خوش نقش و نگارش یعنی اندروید، وجود دارد؟!

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:این لپ‌تاپ کوچک اندرویدی، معجزه می‌کند!, | 17:1 | نویسنده : خروسباشی |

بنیاد موزیلا نسخه ۱٫۱ سیستم عامل فایرفاکس را معرفی کرد

firefox-os-phone

موزیلا به آهستگی در حال حرکت است ولی مطمئنا به خوبی روی سیستم عامل خود و قابلیت های آن کار می کند. اگر توانایی خرید از Ebay را دارید می توانید گوشی های ZTE Open و Alcatel One را خریداری کرده تا بتوانید از نزدیک با این سیستم عامل کار کنید. این سیستم عامل هنوز برنامه های زیادی ندارد و در مراحل اولیه است. حالا نسخه ۱٫۱ سیستم عامل فایرفاکس منتشر شده است. در این مطلب قصد داریم تا به قابلیت های جدید این نسخه از سیستم عامل فایرفاکس اشاره ای داشته باشیم. پس با گویا آی تی همراه باشید….

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:بنیاد موزیلا نسخه ۱٫۱ سیستم عامل فایرفاکس را معرفی کرد,سیستم عامل فایرفاکس,, | 16:52 | نویسنده : خروسباشی |

بررسی تخصصی هندزفری خاص سونی SBH52

sony-sbh52-cover

هر چه سایز گوشی شما بزرگ‌تر می‌شود، نیازتان به یک هندزفری خوب نیز فزونی خواهد یافت. به نظر می‌رسد که این گجت‌های معمولا کوچک، با پیشرفت فناوری دچار تحول شده و مدل‌های رنگارنگی از آن‌ها را در بازار می‌بینیم. حال سونی تلاش کرده تا با دستگاهی به نام SBH52 که آن را تحت عنوان رافائل نیز می‌شناسیم، کمی تحول را چاشنی این قسمت از بازار کند. در ادامه با آی‌تی‌رسان و بررسی تخصصی این گجت دوست داشتنی همراه باشد.

چرا باید SBH52 را بخریم؟

  • چند کاره است: هندست و هدست
  • از اتصال وان تاچ NFC پشتیبانی می‌کند
  • تجربه‌ای عالی از پخش موزیک ارایه می‌دهد
  • مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا است
  • سازگار با برنامه‌های اندروید است

(ادامه +عکسها در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:بررسی تخصصی هندزفری خاص سونی SBH52,هندزفری خاص سونی SBH52,هندزفری خاص سونی,سونی SBH52,, | 12:41 | نویسنده : خروسباشی |

تعداد کاربران برنامه ChatON از مرز 100 میلیون نفر گذشت!

ChatOn Logo

احتمالا با برنامه‌های تماس رایگان همچون وایبر یا واتس اپ آشنا هستید، نرم‌افزارهایی که به لطف گوشی‌های هوشمند در حال فراگیر شدن بوده و یک تماس صوتی و یا نوشتاری ساده، سریع و رایگان را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. یکی دیگر از برنامه‌های معروف و کاربردی در این بخش، ChatOn است که به صورت رایگان در فضای وب موجود بوده و کاربران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است.

حال سامسونگ، سازنده این برنامه، اعلام کرد که تعداد مشترکان سرویس ChatON این شرکت در سرتاسر جهان به 100 میلیون نفر رسیده است. این سرویس که اکتبر سال 2011 راه‌اندازی شده، در ماه می 2013 حدود 50 میلیون نفر مشترک داشت، ولی در عرض چهار ماه اخیر به یکباره تعداد مشترکانش دو برابر شده و....

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:تعداد کاربران برنامه ChatON از مرز 100 میلیون نفر گذشت!,برنامه ChatON,ChatON,, | 12:36 | نویسنده : خروسباشی |

جوک جدید و خنده دار شهریور 92


ادامه مطلب

تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:جوک جدید و خنده دار شهریور 92,جوک,شهریور92,, | 15:19 | نویسنده : خروسباشی |

اپل در سال آینده به کمک محصولات جدیدش، طوفان به پا خواهد کرد!

اپل در سال آینده به کمک محصولات جدیدش، طوفان به پا خواهد کرد!

اپل برگ برنده خود را در سال جاری معرفی کرده و احتمالا در زمانی قریب الوقوع، آی‌پد 5 و آی‌پد مینی 2 را به‌عرضه بگذارد. اما نظرتان درباره محصولات اپل در سال آینده میلادی چگونه است؟! آیا در سال آینده اپل به سرنوشت شومش نزدیک‌تر خواهد شد یا با به‌پا کردن طوفان فناوری، از مرگ می‌گریزد؟!

یک رسانه کره‌ای با اتکا به منابع خود پاسخ می‌دهد، اپل برروی نسخه بزرگ‌تر آی‌فون و آی‌پد و یک ساعت مچی مشغول به کار شده شده است تا آن‌ها را در سال آینده معرفی نماید. اندازه صفحه نمایش آی‌فون بعدی حداقل 5 اینچ خواهد بود. این خبر در حالی از صفحه نمایش آی‌فون بعدی سخن می‌گوید که مدتی پیش، وال استریت ژورنال اعلام کرده بود سایز آی‌فون بعدی از 5 تا 6 اینچ متغیر است. به نظر می‌رسد برای این‌که اپل از محصولات سایر سازنده‌های تلفن هوشمند جا نماند و از طرفی به قوانین استیو جابز پای‌بند مانده باشد، آی‌فون بعدی خود را 5 اینچی برگزیند. با این کار اپل از انتقادات وارده نسبت به پافشاری برروی اندازه 4 اینچی محصولات خود، در امان خواهد بود.

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:اپل در سال آینده به کمک محصولات جدیدش، طوفان به پا خواهد کرد!,اپل,طوفان اپل,, | 14:34 | نویسنده : خروسباشی |

دانلود نقشه کامل تهران ۱۳۹۲

دانلود نقشه کامل تهران ۱۳۹۲

اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

(( دانلود در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:دانلود نقشه کامل تهران ۱۳۹۲,دانلود,نقشه کامل تهران92,, | 14:16 | نویسنده : خروسباشی |

دانلود پلیر قدرتمند و بی‌نظیر مالتی مدیا VLC

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم.

دانلود پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC
(( دانلود در ادامه مطلب ))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:دانلود پلیر قدرتمند و بی‌نظیر مالتی مدیا VLC,مدیا پلیر,مدیاVLC,دانلود,دانلود مدیا پلیر, | 12:53 | نویسنده : خروسباشی |

چگونه تبلت یا موبایل خیس شده خود را نجات دهیم؟!

چگونه تبلت یا موبایل خیس شده خود را نجات دهیم؟!

تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، علاقه زیادی به خیس شدن دارند؛ افتادن یک گوشی موبایل در یک گودال آب، سینک ظرف‌شوئی و حتی توالت، سبب می‌شود تا آسیب‌های غیر قابل جبرانی به آن، وارد شود. این اتفاق دقیقا ممکن است برای تبلت‌ها اتفاق بی‌افتد و تبلت گنده شما به آب تنی، علاقه کوچکی نشان دهد! پس از این اتفاق، تمام اطلاعات شخصی‌تان برروی تلفن‌ همراه و تبلت‌تان از بین می‌رود و شما می‌مانید و یک گوشی خیس شده! حال باید برای رهایی از آسیب دیدن فیزیکی گوشی یا تبلت پس از غرق شدن در آب، چه کار کنیم؟! آیا با افتادن یک گوشی موبایل در آب، زندگی‌اش به پایان می‌رسد؟!

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

رفع فیلتر CNN و رویترز

دو سایت سی ان ان و رویترز از فیلتر خارج شدند. به گفته یک عضو کمیته جرایم رایانه‌ای این اقدام در راستای رفع فیلتر برخی سایت‌های خبری صورت گرفته است.

دو سایت سی ان ان و رویترز از فیلتر خارج شدند. به گفته یک عضو کمیته جرایم رایانه‌ای این اقدام در راستای رفع فیلتر برخی سایت‌های خبری صورت گرفته است.

سایت‌ خبری سی ان ان در حالی از فیلترینگ خارج می‌شود که کریستین امان‌پور خبرنگار آن در نیویورک گفت و گویی اختصاصی را با حسن روحانی رییس جمهور ایران انجام داده بود.

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:رفع فیلتر CNN و رویترز,, | 10:57 | نویسنده : خروسباشی |

بیل گیتس: «Control-Alt-Delete» یک اشتباه بود

تا به حال چند بار مجبور به استفاده از ترکیب مشهور کلیدهای Control-Alt-Delete روی سیستم عامل ویندوز شده اید؟ در ویندوز برای دسترسی به پنجره ورود به سیستم عامل (البته نه همیشه) و دسترسی به «تسک منیجر» از این دکمه های ترکیبی استفاده می شود.

((ادامه در ادامه مطلب ))

 

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:بیل گیتس: «Control-Alt-Delete» یک اشتباه بود,بیل گیتس,اشتباه,Control-Alt-Delete, | 18:36 | نویسنده : خروسباشی |

پاک‌سازی کامل سرویس‌های ویندوز

هر کدام از فعالیت‌های ویندوز از قبیل به‌روزرسانی ویندوز، پیغام‌های ویندوز، پوسته‌‌ی ویندوز و... را سرویس‌های مختلفی مدیریت می‌کنند؛ همچنین با نصب نرم‌افزارهای مختلف نیز سرویس‌های جدیدی به لیست سرویس‌های فعال سیستم اضافه خواهند شد. مطمئناً شما مایل به فعال بودن تمامی سرویس‌های موجود نیستید و تعدادی از آن‌ها را غیرفعال خواهید کرد.

 اما به مرور زمان و با شلوغ شدن لیست سرویس‌ها، شاید پاک‌سازی سرویس بی‌مصرف را راه بهتری از غیرفعال کردن آن بیابید. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بعضی مواقع با Uninstall شدن ناقص بعضی از نرم‌افزارها، گزینه مربوط به سرویس آن همچنان در لیست باقی خواهد ماند. در این ترفند طریقه‌ی پاک‌سازی کامل یک سرویس را در سیستم‌عامل ویندوز شرح خواهیم داد.

(( ادامه ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:پاک‌سازی کامل سرویس‌های ویندوز,ویندوز,پاکسازی, | 15:37 | نویسنده : خروسباشی |

نیکون AW1: اولین دوربین با لنز قابل تعویض ضد آب دنیا

تا کنون هرگاه صحبت از دوربین های ضدآب و مقاوم می شد، معمولا انتخابهای شما به کامپکت های ببین و بگیر محدود بودند. اما نظرتان چیست که دوربینی با لنز قابل تعویض را همراه تان به پارک آبی یا استخر ببرید؟ بله، یکی از راه ها استفاده از جعبه های ضدآب گرانقیمت ضدآب ویژه دوربین های DSLR است. اما یک روش هم خرید AW1، عضو جدید سری وان نیکون است. اولین دوربین با لنز قابل تعویض ضد آب دنیا.

در اینجا رینگ روی بدنه و لنز به گونه ای چفت و بست می شوند که جلوی هر نفوذی را گرفته و دوربین شما را تا عمق ۱۵ متری محافظت می کنند. البته در این میان زمان و تلاش فیزیکی بیشتری نسبت به معمول باید صرف تعویض لنز کنید.

در ادامه مطلب می توانید گالری عکس Nikon AW1 را مشاهده نمایید.

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:نیکون AW1: اولین دوربین با لنز قابل تعویض ضد آب دنیا,دوربین ضد آب,نیکون,دوربین نیکون,, | 15:4 | نویسنده : خروسباشی |

 آیپد با این سنسور تبدیل به یک اسکنر 3D خواهد شد!

Blue_Straight_On_610x395

 Structure Sensor از کمپانی اوسیپیتال که با کمک آیپد تصاویر سه بعدی خلق می‌کند.، قول داده است که می‌تواند از آیفون یا آیپد اسکنر سه بعدی بسازد. این دستگاه که امروز در کیک استارتر آغاز به کار کرد، برای ایجاد تصاویر دقیق سه بعدی از اشیا موجود در دنیای واقعی طراحی شده است. این دستگاه که به وسیله یک براکت به پشت آیپد متصل می‌شود، از طریق کابل لایتنینگ به دستگاه وصل شده و با سنسور مادون قرمز خود، دوربین سیاه و سفید(برای درک عمیق‌تر تصاویر) و سیتم تصویر تبلت کار می‌کند.

این اتصال که از طریق برنامه‌های موبایل درون آیپد کنترل می‌شود، قدرت درک محدوده وسیعی از اشیا در دنیای واقعی را دارد.

با این سیتم می‌توانید مدلهای توپوگرافیک سه بعدی از قسمت‌های داخلی خانه، بدن انسان بی‌اندازید و یا نمایشی مجازی از یک خرس عروسکی ایجاد کنید.

این دستگاه درواقع از اطراف تصاویری کاملا شبیه به واقعیت گرفته و با ارسال آنها به یک پرینتر سه بعدی، محصولی باور نکردنی تولید می‌کند.

با این وسیله می‌توانید از مجسمه‌ها و به طور کل کارهای هنری تصویر برداری کرده و آنها را برای خود به چاپ برسانید. چاپی که شاید تشخیصش از واقعیت آن اثر هنری، کار دشواری باشد.

قطعا این وسیله تجربه‌ای متفاوت از عکاسی را به ما هدیه خواهد داد. فعلا اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:آیپد با این سنسور تبدیل به یک اسکنر 3D خواهد شد!,ایپد,سنسور,اسکنر3d,, | 10:49 | نویسنده : خروسباشی |

۱۰ کاربرد باورنکردنی گوشی‌های هوشمند

مترجم: قارن گودرزی
پیشرفت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند، صنایع مرتبط را هم به تکاپو واداشته. سازندگان لوازمی مثل دوربین، رادیو، پخش صوت، مکان‌یاب و حتی رایانه‌های شخصی دوست ندارند در استفاده از فناوری‌های تازه از قافله عقب بمانند.
null
 

((ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:۱۰ کاربرد باورنکردنی گوشی‌های هوشمند,کاربرد گوشی های هوشمند,, | 10:35 | نویسنده : خروسباشی |

تفاوت کیلو بایت و کیلو بیت را در سرعت اینترنت بدانیم

سرعت اینترنت, اینترنت دایل آپ

سلام دوستان عزیز امروز می خواهم نکته ای آماتوری و ساده را که ممکن است بسیاری از شما دوستان بدانید را مطرح کنم

 

حتما شما هم متوجه شده اید که با اینترنت دایل آپ هیچ وقت نمی توان از۷ کیلوبایت در ثانیه بیشتر دانلود نمود ولی اسم مودم های شما فکس مودم ۵۶ کیلو است و از همه مهمتر اینکه چرا بین سرعت اتصال و دریافت شما انقدر تفاوت وجود دارد حال می توانید علت این مساله را که یک دلیل منطقی و ساده است بدانید.

 (( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:تفاوت کیلو بایت و کیلو بیت را در سرعت اینترنت بدانیم,تفاوت کیلوبات و کیلوبیت,سرعت اینترنت, | 10:18 | نویسنده : خروسباشی |

بازداشت هکر 19 ساله با درآمد ماهانه 150 میلیون تومان!

پلیس آرژانتین یک مرد ۱۹ ساله را که متهم به سرکردگی یک گروه تبهکار از هکرهاست که انتقال پول در سطح بین المللی و وبسایت های قماربازی را هدف می گرفت دستگیر کرده است.

پلیس می گوید که محل فعالیت این جوان که لقب "سوپرهکر" به او داده اند اتاق خوابش در بوینس آیرس بود و ماهانه ۵۰ هزار دلار معادل 150 میلیون تومان (با محاسبه دلار 3 هزار تومان) درآمد داشت.

(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بازداشت هکر 19 ساله با درآمد ماهانه 150 میلیون تومان!,هکر19 ساله,, | 11:32 | نویسنده : خروسباشی |

رونمایی از آخرین دستاورد BMW در زمینه خودروهای هیبریدی؛ با i8 آشنا شوید

 

تا کنون کوشش های زیادی برای بهبود عملکرد خودرو های هیبریدی (برقی-سوخت فسیلی) شده و فِراری LaFerrari و پورشه 918 Spyder مثال های خوبی از این تلاش ها هستند.

 
اما شرکت بی ام و با طراحی مدل i8 خودروسازی را وارد کلاس جدیدی کرده و بر خلاف دیگر شرکت ها که سیر تکاملی برای خودروهای خود در پیش گرفته اند به طور انقلابی با بازتعریف مفهوم خودرو، نگرشی متفاوت از آنچه تا کنون به عنوان خودرو [با سوخت فسیلی] می شناختیم را عرضه کرده.
(( ادامه مطالب و عکسها در ادامه مطلب)) 
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

باز مدرسه شروع میشه ومیریم برای شنیدن جمله هایی مثل:
مشقاتو نوشتی؟
امروز امتحان داریم؟
از طرف دوستان و جمله هایی ازطرف معاونین مثله:
چرا موهات بلنده؟
چرا دیر اومدی؟
چرا درس نمیخونی؟

 

********************

لامصب 3 ماه صبحها زود بیدار میشی عادت نمیکنی، فقط کافیه 3روز دیر بلند بشی ... همچین عادت میکنی که نگو :|

 

 

********************

اخه اين سيب زمينى ها چرا هوشمندن؟!

وقتى ناخونک ميزنى طعمشون در حد المپيکه ولى اگر بياد سر سفره قدرت طعم دهندگيش نصف ميشه...!!!

(( ادامه در ادامه مطلب)) 

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:اس ام اس خنده دار,sms,fany,, | 15:17 | نویسنده : خروسباشی |

پانزده چیزی که درباره گوگل نمی‌دانید

پانزده سال پس از تولد غول جست‌و‌جوگر

حدود هزار نفر از کارمندان گوگل زمانی که این شرکت در سال 2004 
برای اولین بار وارد بازار بورس و سهام شد، میلیونر شدند

دنیای اقتصاد- چهارمین روز از ماه سپتامبر سال 1998 روز مهمی برای صنعت تکنولوژی در تاریخ به حساب می‌آید. در این روز محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سرویس اینترنتی دنیا یعنی موتور جست‌وجوی گوگل به صورت رسمی راه‌اندازی شد. حالا چیزی حدود پانزده سال از آن زمان می‌گذرد و صنعت تکنولوژی و سرویس‌های اینترنتی تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده‌اند. با این همه اما گوگل توانسته است در طول سال‌های مختلف با این تغییرات همراه شود و توانسته سلیقه و نیاز کاربران را تامین کند.
حالا به مناسبت پانزدهمین سالگرد تولد محبوب‌ترین و پرطرفدارترین موتور جست‌وجوی اینترنتی دنیا، مجله گاردین به بررسی و معرفی پانزده موضوعی که کمتر کسی درباره گوگل می‌داند پرداخته است که می‌تواند برای اغلب ما جالب و جذاب باشد. این مجله از نام اصلی و واقعی این شرکت گرفته تا اولین دوودل گوگل را بررسی کرده و در میان تمام آرشیو لری پیج و سرگئی برین جست‌وجو کرده است تا جالب‌ترین موضوعاتی را كه کمتر کسی درباره گوگل می‌داند پیدا کرده و منتشر کند. حالا می‌توانید حقایقی جالب را که درباره گوگل نمی‌دانستید، اینجا دنبال کنید.
(( ا ئامه در ادامه مطلب ))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:پانزده چیزی که درباره گوگل نمی‌دانید, | 12:46 | نویسنده : خروسباشی |

آیا در ایران هنوز اینترنت دایال‌آپ داریم؟/ آیا پایان کار یاهومیل در ایران نزدیک است؟

آیا در ایران هنوز اینترنت دایال‌آپ داریم؟

هنوز یادمان نرفته که برای اتصال به اینترنت باید یک کارت میخریدیم و شماره پسورد و نام کاربری را وارد می‌کردیم و با اندکی زمان به دنیای وب متصل می‌شدیم. صدای خش خش کیس کامپیوتر و بعد شنیدن صدای بوق نشانگر اتصال به اینترنت آنچنان هیجان‌انگیز بود که گویی اتفاق بزرگی رخ داده است. این روزها تقریبا همه از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند چراکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. اما آیا هنوز هم وجود دارند کاربرانی که از اینترنت دایل آپ استفاده می‌کنند؟
به منظور دستیابی به شبکه اینترنت از گزینه‌های پرشماری استفاده می‌شود. یکی از این گزینه‌ها، گزینه شماره‌گیری (Dial-Up) به شرکت خدمات اینترنتی (ISP) است. از این روش، در سازمان‌های کوچک و برخی کاربران خانگی استفاده می‌کنند به این صورت که یک خط اختصاصی به یک شبکه محلی متصل می‌شود و در واقع سرویسی است که با شماره‌گیری خط تلفن معمولی شما را به اینترنت متصل می‌کند.
(( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

نور بازتاب‌یافته از یک آسمان‌خراش در لندن، بخش‌هایی از یک خودروی جگوار را ذوب کرد!

در سال ۲۱۲ پیش از میلاد، ارشمیدس با ساخت ابزاری و متمرکز کردن پرتوها، کشتی‌های دشمن را سوزاند و با این وسیله از شهر سیراکیوز دفاع کرد. البته در مورد اینکه واقعاً ارشمیدس توانسته باشد چنین وسیله‌ای را ساخته باشد، شک و تردیدهایی وجود داشت تا آنکه یک مهندس یونانی در سال ۱۹۷۳ آزمایشی انجام داد و عملاً نشان داد انجام چنین کاری در زمان ارشمیدس ممکن بود. وی به جای آنکه همانند دیگران در آزمایش ناموفق از یک آینه بزرگ استفاده کند، از ۵۰ آینه کوچک برنزی هم اندازه انسان استفاده کرد و طی مدت کوتاهی قایق های کوچک را سوزاند.

اما با گذشت این همه سال، این بار در داخل یک شهر و به صورت تصادفی شاهد جلوه‌ای دیگر از قدرت نور خورشید و امکان متمرکز کردن آن برای سوزاندن اجسام بودیم!

در لندن ساختمان بزرگی وجود دارد که ملقب به «واکی تاکی» است، دیروز خبر جالبی منتشر شد، بمنی بر اینکه نور بازتاب‌یافته از این ساختمان باعث شده است که خودروی جگواری که در خیابان مجاور این ساختمان پارک شده بود، دچار مشکل شود و بخش‌هایی از آن ذوب شود.

09-04-2013 09-40-27 AM

 (( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب

مراقب بیماری‌های رایانه‌ای باشید

 

خشکی و خستگی چشم، دردهای عضلانی، درد مچ دست، درد شانه و بازوها، درد گردن، کمردرد و خمیدگی پشت از عوارض کار زیاد و طولانی مدت و نادرست با رایانه است.
 
هرچند رایانه ها، جزو لاینفک زندگی امروز شده اند و بسیاری از شاغلان در ادارات و شرکت ها ، ساعات زیادی از وقت خود را پشت این دستگاه ها می گذرانند اما کار مداوم با رایانه ها می تواند عوارض خطرناک و متعددی را برای کاربران ایجاد کند.

یکی از بیماری های ناشی از کار با رایانه ، سندرم بینایی رایانه ای است چنانکه سازمان نظام پرستاری در این باره هشدار داده است که نشستن بیش از دو ساعت در روز ، پشت رایانه، احتمال ابتلا به سندرم بینایی رایانه‌ای را افزایش می دهد.

(( ادامه در ادامه مطلب ))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:مراقب بیماری‌های رایانه‌ای باشید,راینه ای,بیماری,, | 12:56 | نویسنده : خروسباشی |

دلیل عقب نشینی اپل وگوگل مقابل ایران چیست ؟

در پی گزارش اخیر رصد و دیده‌بانی از رفتارهای سازمانی مرکز کیفیت‎های برتر و انتقاد از عملکرد دوگانه غرب بالاخص در حوزه آی تی نسبت به ایران با استناد به تحریم‎ها که منجر به چالشی برای بقاء مردم شده و حمایت و پوشش گسترده این گزارش از سوی خبرگزاری‎ها و اصحاب رسانه، دو غول آی…

گوگل - ماکروسافت - اپل

 

 (( ادامه در ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:دلیل عقب نشینی اپل وگوگل مقابل ایران چیست ؟,اپل,گوگل,مقابل ایران, | 23:13 | نویسنده : خروسباشی |

بازگشت یک دوربین DSLR ‌از شکم یک تمساح پس از 8 ماه!

افتادن گوشی همراه موضوعی ناخوشایند است و انداختن دوربین DSLR از آن هم ناخوشایندتر. حال تصور کنید انداختن دوربین DSLR در کنار تعدادی تمساح چقدر می‌تواند ناخوشایند باشد. می‌توانید این موضوع را از Mario Akdecoa که پس از هشت ماه مجددا به دوربینش رسید بپرسید.در دی ماه سال گذشته، او با استفاده از یک سه پایه و یک دوربین ۱۳۰۰ دلاری در حال عکسبرداری از یک گله تمساح در محل نگهداری آنها در Everglades بود و درحالیکه همه چیز خوب پیش می‌رفت علاقه یک تمساح به دوربین! ناگهان همه چیز را به هم زد. Akdecoa  در مصاحبه ای با خبرنگار تلویزیون می‌گوید:

تمساحها به من نزدیک و نزدیک تر می‌شدند که ناگهان یکی از آنها به یکباره دوربین را قاپید.من سعی کردم با استفاده از سه پایه، دوربین را نگه دارم اما دوربین از دستم خارج شد.

 ku-bigpic

 اما جمعه گذشته یک گردشگر متوجه تمساحی شد که دوربینی به واسطه بند آن به دور پایش بسته شده بود.به نظر می‌رسید این دوربین همان دوربین یادشده باشد.دوربین به طور کلی خراب شده اما یکی از عکسهای هشت ماهه! جان سالم به در برده بود.از زمان حادثه، Aldecoa یک دوربین جدید خرید اما مطمئنا از این به بعد با احتیاط بیشتری از حیوانات عکسبرداری خواهد کرد.

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:بازگشت یک دوربین DSLR ‌از شکم یک تمساح پس از 8 ماه!,دوربین DSLR,تمساح, | 23:51 | نویسنده : خروسباشی |

اس ام اس سرکاری جدید عاشقانه

 

 “منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . 

 

 آرزو بر جوانان خفه شو  !

 

هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید
و موقع بغض یک مرد ازش فاصله بگیرید
قبل از خواب هم که مسواک بزنید
همین دیگه :|

 

(( ادامه در ادامه مطلب))

 
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:اس ام اس سرکاری,اس ام اس,سرکاری, | 12:35 | نویسنده : خروسباشی |

آیت‌الله جوادی‌آملی در نوشتاری جایگاه و ارزش حجاب زن و لزوم توجه بانوان به آن را در قالب پاسخ به پرسشی عنوان کرد.

 آیت‌الله جوادی‌آملی در پاسخ به این سوال که چرا اسلام بانوان را ملزم به رعایت حجاب کرده است و آیا این الزام برای زن محدودیتی دارد؟‎، اظهار کرد:

راه حل این شبهه و تبیین حجاب در بینش قرآن کریم این است که زن باید کاملاً درک کند که حجاب او تنها ‏مربوط به خود او یا مرد سرپرست او یا حتی خانواده وی نیست تا بگوید من از حق خودم صرف‏‌نظر کردم، مرد بگوید ‏من راضیم یا اعضای خانواده رضایت دهند، بلکه حجاب زن حقی الهی است،

لذا می‏‌بینید در جهان غرب و کشورهایی که به قانون غربی مبتلا هستند، اگر زن همسرداری آلوده شد و ‏شوهرش رضایت داد، قوانین آن‌ها پرونده را مختومه اعلام می‏‌کنند، اما در اسلام این‌گونه نیست، یعنی حرمت زن،‏ اختصاص به خود زن، شوهر و برادر و فرزندانش ندارد به عبارتی اگر همه رضایت دهند، قرآن ‏راضی نخواهد بود، چون حرمت و حیثیت زن به‌عنوان حق‏‌اللَّه مطرح است،

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:آیا حجاب حق‌الله است یا حق‌الناس؟,حق‌الله است یا حق‌الناس,حجاب ,, | 12:24 | نویسنده : خروسباشی |
هیچ وقت فکر نمی کردم که چیزی تو این دنیا پیدا بشه که جویدنش از جویدن آدامس خرسی هم بیشتر کیف بده… تا اینکه خرخره ی تو نظرم رو جلب کرد. 

مـــامـــان … تموم شد ، بیا منو بشور!!!
(دانشجویان پس از اتمام امتحانات) 

یکی از تفریحات بچگیمون این بود که وقتی زنگ مدرسه رو میزدن هرچی صدا بلد بودیم و تو ذهنمون بود درمیاوردیم یَک حالی میداد ! حس میکردیم تو جنگلیم همراه با دوستای میمونمون… 

چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست میکنی خودش بچرخه و بگه : اینجام … اینجام … اینجام نپخته…
این دانشمندا چیکار میکنن پس ؟ الکی دارن فقط حقوق میگرن … 

(( ادامه در ادامه مطلب))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:جوک خیلی باحال,جوک,وباحال,اس ام اس باحال, اس ام اس, | 18:17 | نویسنده : خروسباشی |

روان شناسی اینترنت

به گزارش گرداب، در یادداشت های پیشین به برخی زیر شاخه های مبحث روان شناسی اینترنت اشاره ای گذرا داشتیم، گفتیم که روان شناسی اینترنت، به فرایندهای ارتباطی، رفتار و حالت‌های روانی افراد در هنگام استفاده از اینترنت می‌پردازد.

همچنین ارزیابی ویژگی‌های رفتاری و روانی، یکی از عوامل تأثیرگذار در پیدایش روان‌شناسی اینترنت بوده است.

سپس به شرح برخی نظریات در این حوزه پرداخته شد؛ نظریات دریفوس، کرات، ریوا، گوردون گراهام و... از جمله نظریاتی بودند که به طور اجمال مورد بررسی قرار گرفتند.

در این مقال به بررسی آخرین مبحث مورد نظر در حیطه روان شناسی اینترنت یعنی هرزه نگاری و بی بند و باری های اخلاقی می پردازیم.

(( ادامه در ادامه مطلب ))
malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:روان شناسی اینترنت,اینترنت,روان شناسی, | 18:9 | نویسنده : خروسباشی |

آمارکاربران ایرانی فیسبوک

آمارکاربران ایرانی فیسبوک
موسسه تحقیقاتی "پیو" (Pew) با انتشار آماری، از کاهش گرایش کاربران اینترنت به فیسبوک و افزایش بسته شدن حساب‌های کاربری در این شبکه اجتماعی به دلایل مختلف خبر داده است.

دو سوم بزرگسالان آمریکایی که کاربر اینترنت هستند (حدود ٪67) کاربر فیسبوک نیز هستند. از این روی، سایت فیسبوک شبکه اجتماعی غالب در این کشور به شمار می‌رود. یافته‌های تازه از پروژه اینترنت و زندگی آمریکاییِ مرکز پژوهشی "پیو” حاکی از آن است که جمعیت کاربران فیسبوک دستخوش نوسانات قابل توجهی شده است:
• ٪61 از کاربران کنونی فیسبوک ادعا می‌کنند که هر از گاهی در گذشته به مدت چند هفته یا بیشتر به خواست خود از فیسبوک کناره‌گیری کرده‌اند.

• ٪20 از بزرگسالان آنلاین که در حال حاضر از فیسبوک استفاده نمی‌کنند می‌گویند که زمانی از این سایت استفاده می‌کردند، اما دیگر استفاده نمی‌کنند.

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:آمارکاربران ایرانی فیسبوک,فیسبوک,facebook,, | 11:55 | نویسنده : خروسباشی |

هم می‌توان محجبه بود،هم خواننده! +عکس

این نوع برخورد با دین یکی از انگلیسی ترین شیوه های برخورد با اعتقادات سایر ملل تلقی می شود که با حفظ پوسته و سطح دین نظیر حجاب مشکلی ندارد اما به شدت پیگیر به تغییر تمامی لایه زیرین دین است.


به گزارش مصاف به نقل از موعود به نقل از تابناک، همان گونه که پیش بینی می شد و مخاطبان نیز به این بازی پی برده بودند، یکی از برنامه های محوری «من و تو» بدون در نظر گرفتن شعور مخاطب، با یک چینش حساب شده، یک دختر محجبه را در مسابقه خوانندگی اش راه داد و برنده یک دوره از این مسابقه کرد تا این پیغام را پیش روی مخاطب ایرانی قرار دهد که در رویکردی پاردوکسیکال می توان هر عملی که در اسلام حرام است را انجام داد و خود را متعهد به عمل به احکام اسلام نیز جلوه داد!

«آکادمی گوگوش» یکی از برنامه های محوری است که برای این شبکه بیننده جذب کرده و بسیاری از مخاطبان این شبکه ماهواره ای فارسی زبان تصور می کنند این برنامه برای شناسایی استعدادهای خوانندگی و معرفی آنها به افکارعمومی و در واقع یک سکوی پرش برای مستعدها در حوزه موسیقی پاپ محسوب می شود اما با گذشت چند دوره از برگزاری این برنامه و مشخص شدن فرجام خوانندگان این برنامه، همه چیز رنگ باخت.

(( ادامه در ادامه مطلب ))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:هم می‌توان محجبه بود،هم خواننده! +عکس,محجبه,خواننده!,manoto, | 15:25 | نویسنده : خروسباشی |

اعتقاد یهودیان و مسیحیان درباره به رجعت چگونه است

«رجعت» از عقاید عمومی و قدیمی است که در ملل مختلف جهان، میان همه اقوام و مذاهب شرق و غرب قبل از اسلام - چه در ادیان آسمانی و چه در ادیان دیگر- وجود داشته و کم و بیش هنوز وجود دارد، اگر چه در پاره‌ای از مذاهب، تأکید بیشتری روی آن شده است، ناگفته نماند که عقیده به رجعت، در هر دینی به نوع خاص خود مطرح شده است، چنانچه در فرهنگ عقیدتی و سیاسی جهان مشاهده می‌شود که هر ایده و اندیشه‌ای برای بسط و ترویج افکار و عقاید خود همت می‌گمارد.

به همین منظور در سلسله مباحثی با تکیه بر کتاب «رجعت در عصر ظهور» تألیف محمدعظیم محسنی دایکندی به طور اجمال به مقوله رجعت و بازتاب آن میان اقوام و ملل مختلف اشاره می‌کنیم:

(( ادامه در اامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:اعتقاد یهودیان و مسیحیان درباره به رجعت چگونه است,اعتقاد یهودیان,رجعت , | 19:59 | نویسنده : خروسباشی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد