5 روش کلاه‌برداری در فیس‌بوک

 

 سلام اومدم باخبرای خوب، خوب از فیس بوک !!!!!!

 

لو رفتن اطلاعات تماس 6 میلیون کاربر فیس بوک

فیس‌بوک یا در اصل امپراطوری بی مثال مارک زوکربرگ با داشتن 900 میلیون کاربر جزو تجربیات 

تکرار نشدنیزندگی آنلاین به شمار می رود. اما متاسفانه همین کشور بزرگ می تواند منبعی خطرناک

 برای اطلاعاتکاربران آن نیز باشد. هر سرویسی که بزرگ می شود، به همان اندازه برای کلاهبرداران 

و هکرها هم ارزشمندمی شود و لقمه ای چرب برای کسب درآمد به حساب می آید. فیس‌بوک نیز از

 این قاعده مستثنا نیست. 

جرایم سایبری همیشه در جریان هستند اما در مورد شبکه های اجتماعی باید گفت این جرایم را بسیار

 آسانتر می توان مرتکب شد. مثلا در شبکه های اجتماعی کاربران بدون   ((ادامه مطلب))

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:5 روش کلاه‌برداری در فیس‌بوک,کلاه برداری در فیس بوک ,فیسبوک, فیس بوک, | 17:22 | نویسنده : خروسباشی |

 

 

نبرد خیبر یک بازی FPS است که جنگ میان ایران و عراق را در سال 1984 و عملیاتی به نام نبرد خیبر را به تصویر می‌کشد.
آذرخش نام گروهی از افراد ارتش ایران در منطقه 2484 است که سرنخهایی از اتفاقاتی که در گذشته روی داده است را به دست می‌آورند. این گروه با شبیه سازی موفق می‌شوند یکی از افرادشان را به فضای نبرد خیبر بفرستند و .......

 

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:نبرد خیبر, عملیات خیبر,Battel of Kheybar, | 16:32 | نویسنده : خروسباشی |

 

تیزری از بازی Iranian Guards (محافظان ایرانی)

بسیاری از شما نام بازی Battlefield 3 را شنیده اید و حتی خیلی از شما آن را بازی کرده اید و یا علاقه مند به انجام آن هستید. در همان زمان که این بازی به بازار عرضه شد و هیاهوی زیادی نیز به پا کرد، گروهی کوچک و کاملا مستقل که حتی در بعضی موارد یک نفر همانند یک ارتش یک نفره در آن فعالیت می کرد ،  بازی ای را به نام Iranian Guards مطرح کرد که پاسخی در مقابل بازی Battlefield 3 بود. جالب اینجاست که بسیاری ازگیمرها و حتی سازندگان بازی شروع به کج دهنی و توهین به گروه محافظان ایران کردند و این موضوع رو مطرح می کردند که نباید یک گروه کوچک با یک بازی کاملا ساده و ضعیف در مقابل Battlefield 3 قد علم کنند. متاسفانه خود نه تنها هیچ کاری نکردند ، بلکه منتظر عوامل غیبی و کمکهای فرا زمینی نشسته اند تا شاید بازی ای در مقابل آن بازی ساخته شود که بتواند پاسخی محکم باشد. و چه جالب است زحمتهای هر چند کوچک و هر چند ضعیف را هم به سخره می گیرند و همانطور که به خوبی می دانید نسخه شماره ۴ این بازی نیز رونمایی شده است و انواع و اقسام بازی های توهین آمیز به کشورمان هم در حال ساخت است و در حال انتشار. و چه جالب گفته اند که : بنشین تا صبح دولتت بدمد.

 

 

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:بازی Iranian Guards (محافظان ایرانی),محافظان ایرانی,Iranian Guards, | 16:3 | نویسنده : خروسباشی |

جريان فرماسونري ميراٍ نوعي معنويت كاذب به نام كابالاست كه سعي دارد با تصرف مراكز مهم جهان مانند رسانه ها ،سازمانهاي بين المللي و مراكز تجاري ايده و آرمان خود را پياده كند.اين جريان در قرن هاي متمادي و نسل در نسل ادامه يافته و ميراث داران امروز آن سعي دارند كه سيستم نوين جهاني را پايه ريزي كنند.

در اين سيستم سرزمين موعود صهونيستي ها پايتخت خواهد شد و فرمانروايي دنيا از آن شيطان خواهد بود.

در اين راستا بعيد نمي دانيم داعيه داران فرماسونري سعي در نفوذ در مراكز مختلف دنيا شوند تا بتوانند با آماده سازي افكار عمومي دنيا بر ذهن هاي مردم مسلط شوند.بهترين راه براي اين كار استفاده از نمادهايي است كه كم كم جزيي از زندگي مردم مي شود و موقع ظهور صاحب آن نماد ها (شيطان) كم ترين مقاومتي در مقابل او صورت بگيرد.

حالا به چتد تصویر زیر دقت کرده

(ادامه مطلب)

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : خروسباشی |

بی خبر یا بی توجه نسبت به خطرات اینترنت؟

به همين علت بسياري از مردم عادي اين كشور در معرض خطرات گوناگون قرار دارند و به سادگي فريب دزدان و فيشرهاي اينترنتي را مي خورند . 
گزارش موسسه StreamShield نشان ميدهد فقط 16 درصد مردم اصطلاح key loggers (نرم افزارهايي كه به سادگي بر روي رايانه ها نصب مي شوند و اطلاعات رايانه را ثبت مي كنند) به گوششان خورده است و در بين آنها فقط 24 درصد در مورد فيشرها اطلاع دارند . 
اين گزارش نشان داد تا به حال 34 درصد كاربران مورد حمله ويروس هاي اينترنتي قرار گرفته اند ، 36 درصدشان اسپم دريافت مي كنند و 21 درصد نيز با تصاوير ناخواسته مواجه شده اند . 
در مورد برنامه ها جاسوسي نيز با وجود اطلاع رساني بسيار فقط 11 درصد مردم اطلاع داشتند . 
مدير اجرايي اين موسسه مي گويد : هيچ وقت تا كنون اينترنت چنين محيط نا امني نبوده است به طوري كه اگر كاربران رايانه ها و نرم افزار هاي خود را با وصله ها و به روز رساني ها ، سالم نگه ندارند به سرعت آلوده خواهند شد . 

malikashtar.ghasam.ir

تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:بی خبر یا بی توجه نسبت به خطرات اینترنت؟,بی خبر,خطرات اینترنت, | 17:36 | نویسنده : خروسباشی |

 در میان آثار منفی که رشد گرایش به فردگرایی و دوری از ارتباطات خویشاوندی و جمعی سالم در جامعه نوجوان و جوان را در پی دارد، تمایل به استفاده بیش از حد معقول از ابزارهای الکترونیک از جمله کامپیوتر و تلفن همراه است که نمود آن را می‌توان در افزایش «اس ام اس بازی»، چت کامپیوتری و انجام بازی‌های رایانه‌ای مشاهده کرد... .


 

 

نوجوان

 

به تدریج که فرد از دوره کودکی پا به دوره نوجوانی می گذارد و رشد می کند، در این دوره تمایل فراوانی به معاشرت و دوست یابی پیدا می کند. از طرف دیگر نوجوان در این دوره گرفتار رفتارهایی متناقض و افکار متضاد است. از این رو میل به تنهایی و گوشه گیری نیز در وی به وجود می آید. رفتارهای خلوت گزینی و انزواطلبی به عنوان یک اختلال رفتاری، از جدی ترین مشکلات دوران نوجوانی است. چنانچه برای بر طرف کردن این گونه رفتارهای ضد اجتماعی چاره اندیشی نشود احتمالا آنان مساعد ترین شرایط را برای ابتلا به اسکیزوفرنی خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که همه کودکان و نوجوانان منزوی مبتلا به این بیماری نمی شوند اما  شماری از آنها ممکن است قربانی این بیماری شوند.

 

 

گروهی از کارشناسان نیز، نسبت به شیوع آسیب‌هایی همچون فرار از ارتباطات جمعی، گروهی و خویشاوندی، عزلت‌گرایی و در نتیجه خلوت‌گزینی گاه ناسالم حداقل در نیمی از جامعه نوجوان وجوان هشدار می‌دهند.

این کارشناسان، آسیب‌های رفتاری را مجموعه‌ای از رفتارهای ناسالم جسمی، روانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عاطفی می‌دانند که نتایج منفی

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 17:19 | نویسنده : خروسباشی |

نوجوان دوست دارد با افراد هم سن و سال خود باشد. این هم قسمتی از زندگی طبیعی هر فردی است. این گروه در واقع افرادی هم سن و سال است که علایق و فعالیت یکسانی دارند. والدین باید از نیاز وابستگی نوجوان به یک گروه آگاه باشند. به دلیل اهمیت این مسئله باید در انتخاب دوست به نوجوانتان سهیم باشید،باید این کار مهم را از بچگی آغاز کنید. قسمت مهم مسئولیت والدین همین امر به ظاهر کوچک و سرنوشت ساز است.


 

نوجوان

نوجوان دانش و تجربه والدین خود را ندارد، بنابراین نمی داند به چه کسی اعتماد کند. اما از طریق آزمون و خطا واقعیت ها را یاد می گیرد. پس شما والدین همیشه باید دردسترس باشید.از او حمایت کنید، تا در گذر از تجربه های تلخ و دشوار این دوران او رایاری دهید.

نوجوان حتی زمانی که رابطه عاشقانه خود را به اتمام می رساند، از نظر عاطفی احساس نابودی می کند. بنابراین لازم است در مورد این ضربه و علت آن گفتگو کنید، تا از فشارروانی او بکاهید. گاهی نوجوان از موقعیت اجتماعی بسیار مطلوب کنار گذاشته می شود. او در نتیجه این مسئله دچار افسردگی می شود. والدین آگاه و دانا باید کمک کنند تا نوجوان با نکات مثبت شخصیت خود آشنا شده و به ارزش خود پی ببرد. در این دوران نوجوان بسیاری از دستورات والدین را نادیده می گیرد، او تمایل دارد گستاخ، عجول و به آداب اجتماعی بی توجه باشد. حتی بسیاری از والدین احساس می کنند از دست او دیوانه خواهند شد. پس با نوجوان همانگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. سع

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:چرا دوستانش را ترجیح می دهد؟, | 17:9 | نویسنده : خروسباشی |

باور نادرست درباره بلوغ   

تنهایی

هنوز عموم مردم تصورات و استنباط‌های نادرستی از بلوغ در ذهن خود دارند که نمونه‌هایی از این نوع پندارها به این شرح است:

1) به اعتقاد بیشتر مردم، مرحله بلوغ، دوره‌ای خطرناک از رشد طبیعی انسان است، حال آنکه چنین نیست و باید این دوره از رشد را با صبر و حوصله پذیرفت.  اگر باورمان بر خطرناک بودن آن باشد آن را غیر قابل کنترل فرض نموده و استرس بیشتری را برای ما و نوجوانمان خواهد داشت حال آنکه کافی است بپذیریم تنها مراقبت و آگاهی خود را از این دوران بالا ببریم .

2) اعتقاد بر این است که در دوره بلوغ، نوجوان دچار عصبانیت و پرخاشگری می‌شود و برای رفع آن باید خشونت به خرج داد تا خشم نوجوان در مقابل خشونت، کنترل و کاهش یابد. در صورتی که والدین باید نوجوان خود را به عنوان یک دوست صمیمی بپذیرند و سعی کنند وی را یاری دهند که بر خشم و عصبانیت طبیعی خود در این دوره فایق آید. مهارت آموزی  می تواند توسط والدین صمیمی صورت گیرد نه والدین پرخاشجو و سالار . نوجوانی که در محیط خانواده احساس پذیرش و احترام کند خشم خود را بهتر کنترل می کند .

تفکر

3) از زمان‌های پیش، اعتقاد براین

malikashtar.ghasam.ir

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:از خودت چه خبر؟, | 16:50 | نویسنده : خروسباشی |